Cukiernia
-
Cukiernia
Filiżanka Paula 200 ml
Dostępność Cena: 17,01 PLN -
Cukiernia
Boston Latte 250 ml
Dostępność Cena: 6,12 PLN -
Cukiernia
Szklanka do napojów ELITE 360 ml
Dostępność Cena: 6,50 PLN -
Cukiernia
Szklanki long drink Balance 300ml
Dostępność Cena: 4,06 PLN -
Cukiernia
Talerz płytki BOSS
Dostępność Cena: 7,00 PLN -
Cukiernia
Talerz płytki KASZUB
Dostępność Cena: 5,65 PLN -
Cukiernia
Filiżanka Paula 70 ml
Dostępność Cena: 15,18 PLN -
Cukiernia
Zuza White 230 ml
Dostępność Cena: 15,79 PLN -
Cukiernia
Zuza Black 230 ml
Dostępność Cena: 16,54 PLN -
Cukiernia
Zuza Dark Blue 230 ml
Dostępność Cena: 16,54 PLN -
Cukiernia
Zuza Red 230 ml
Dostępność Cena: 17,60 PLN -
Cukiernia
Ankara 400 ml
Dostępność Cena: 16,84 PLN -
Cukiernia
Victoria 300 ml
Dostępność Cena: 12,33 PLN -
Cukiernia
Bill 300 ml
Dostępność Cena: 11,77 PLN -
Cukiernia
Filip 380 ml
Dostępność Cena: 13,00 PLN -
Cukiernia
Widelczyk do ciasta
Dostępność Cena: 4,10 PLN -
Cukiernia
Łopatka do ciasta
Dostępność Cena: 10,70 PLN -
Cukiernia
Łyżeczka do kawy
Dostępność Cena: 3,90 PLN -
Cukiernia
Łyżeczka do lodów
Dostępność Cena: 4,60 PLN -
Cukiernia
Łyżeczka do herbaty
Dostępność Cena: 4,10 PLN
Cukiernia – miejsce spotkań, smaków i wizerunku
Cukiernia to nie tylko lokal, w którym serwuje się świeże ciasta, desery i kawę – to przestrzeń, w której klienci szukają chwili przyjemności, estetyki i atmosfery. Właśnie dlatego tak istotną rolę odgrywa nie tylko jakość wypieków, ale również oprawa, w jakiej są one podawane.
Współczesna cukiernia, dbająca o spójny i profesjonalny wizerunek, sięga po porcelanowe filiżanki, kubki, cukiernice czy talerzyki oraz szklane naczynia, które mogą być ozdobione subtelnym nadrukiem logo lub nazwą lokalu. Dzięki zastosowaniu techniki kalki ceramicznej lub nadruku na szkle, dekoracja jest trwała, estetyczna i odporna na codzienne użytkowanie oraz mycie.
Zestawy porcelanowe z personalizacją znakomicie sprawdzają się w serwowaniu espresso, latte, herbaty czy gorącej czekolady. Szklanki z nadrukiem do napojów mrożonych, lemoniad czy soków dodatkowo wzmacniają spójność wizualną marki. Naczynia oznakowane w ten sposób budują zaufanie, podkreślają profesjonalizm i pomagają gościom łatwo zapamiętać nazwę lokalu.
Dla wielu klientów detale mają znaczenie – a filiżanka z logo, elegancka cukiernica czy talerzyk z subtelnym znakiem marki potrafią znacząco wpłynąć na odbiór miejsca i jego unikalny charakter.